Aquest dissabte se sabrà qui encapçalarà la candidatura a l'alcaldia de València
Bonig assegura que la proposta ha sigut "consensuada" entre totes dues direccions després d'haver posat "diversos" noms en la taula.
La presidenta del PPCV, Isabel Bonig, ha reconegut que ja sap qui és la persona que encapçalarà la llista dels populars a l'Ajuntament de València. Ara bé, el nom se sabrà dissabte en la visita que el líder del seu partit, Pablo Casado, farà a València.
Bonig ha indicat que està "totalment" satisfeta de les converses mantingudes amb la direcció nacional del partit per a triar el candidat o candidata. Així mateix, ha assegurat que la proposta ha sigut "consensuada" entre totes dues direccions després d'haver posat "diversos" noms en la taula.
La presidenta del PPCV s'ha pronunciat així en declaracions als mitjans de comunicació abans de la reunió de la junta directiva autonòmica del partit, en què designaran les 20 persones que acudiran a la convenció nacional del PP del 18, 19 i 20 de gener.
Bonig ha recordat que ja se saben els candidats a les alcaldies d'Alacant i de Castelló, Luis Barcala i Begoña Carrasco, respectivament. D’altra banda, ha explicat que en l'acte de dissabte faran la proclamació oficial com a candidata a la presidència de la Generalitat.
Més llegit
-
Hospitalitzats una dona i el fill de tres anys en caure del balcó d'un primer pis a Canals
-
Una investigació demostra que tots els camins no anaven a Roma, sinó a Bizanci
-
Avís taronja per a este dimecres a la vesprada en gran part de València i el sud de Castelló per tempestes fortes
-
L'incendi de Tuéjar, a mercé del vent i amb el risc que bote a l'altra banda del pantà de Benagéber
-
Dos bombers forestals ferits i un càmping desallotjat per l'incendi de Tuéjar
-
Els municipis de la zona de la dana es preparen per a l’arribada de fortes pluges