Podem aposta per un front ampli liderat per Yolanda Díaz
La secretària general morada, Ione Belarra, ha resumit l'agenda de la formació per a 2030: una empresa pública en cada sector estratègic
El "projecte de país" que impulsa l'actual vicepresidenta segona del govern espanyol, Yolanda Díaz, ha rebut el suport explícit de la cúpula de Podem aquest diumenge en la jornada de cloenda de la Universitat de Tardor de la formació morada.
La secretària general de Podem, Ione Belarra, ha marcat com una de les prioritats del partit treballar en un "espai polític que cresca" sota el lideratge de Díaz, militant del Partit Comunista d'Espanya i un dels principals actius d'Unides Podem.
En aquesta línia s'ha pronunciat l'exsecretari general podemita, Pablo Iglesias, que ha lloat l'actual direcció de la formació morada i s'ha mostrat convençut que Belarra sabrà acompanyar Díaz "per a construir un front ampli i millorar la vida dels ciutadans".
Belarra també ha resumit l'agenda del partit per a 2030: una empresa pública per a cada sector estratègic, des de la banca, l'energia i les telecomunicacions fins a la indústria farmacèutica.
Amb aquesta proposta, Podem creu que compliria el que estableix l'article 128 de la Constitució: "Tota la riquesa del país en les seues diferents formes i siga quina siga la seua titularitat resta subordinada a l'interés general".
En el Dia de la Salut Mental, Belarra ha defés un sistema públic sanitari perquè només així pot tractar-se "aquesta pandèmia silenciosa".
Més llegit
-
Vota per la millor Foguera La Colla d’À Punt – Fogueres 2025
-
La Generalitat ajornarà un mes el pagament a les farmàcies per problemes puntuals de liquiditat
-
La Fiscalia no veu “infracció criminal” en Mónica Oltra després de ser acusada d'encobrir els abusos de l’exmarit a una menor
-
Fins a 21 km de retencions a l'A-7 a causa d'una incidència amb un camió
-
El jutge cita com a investigat Cerdán i cinc empresaris, ordena revisar-los els comptes i envia l'UCO a Ferraz
-
El disc extern que una dona va tractar d'extraure de casa d'Ábalos contindria converses amb Sánchez i ministres
Més vist
-
20.06.2025 | Especial Fogueres: Prèvia de la mascletà
-
19.06.2025 | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnia Turís
-
20.06.2025 | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnia Ferrández
-
19.06.2025 | Especial Fogueres: Prèvia de la mascletà
-
20.06.2025 | Qui ha passat hui pel racó d'À Punt?
-
20.06.2025 | Informatiu migdia | L'oratge
Més escoltat
-
19.06.2025 | Línia de fons
-
19.06.2025 | Queda't amb els nostres | Dragon Boat Marina Valencia
-
19.06.2025 | “Tema d’actualitat” juny és el mes de l’orgull LGTBIQ+ amb el lema "Ara més que mai: Orgull".
-
19.06.2025 | 90 minuts
-
19.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
18.06.2025 | Amunt i avall | Quarta Part