Alacant tindrà tres centres de salut nous abans que acabe la legislatura
És un compromís que han assumit Ximo Puig i Luis Barcala en la reunió que han mantingut aquest divendres.
El president de la Generalitat, Ximo Puig, i l'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, han mantingut una reunió a l'ajuntament d'Alacant per a abordar els temes prioritaris en l'àmbit local, la primera des del 2015.
Gran part de la conversa s'ha centrat en la connexió del Tram entre la plaça dels Estels i l'estació de Renfe. També han acordat la construcció, abans que acabe la legislatura, dels tres centres de salut que la ciutat té pendents, contemplats en els pressupostos de la Generalitat. S'ubicaran als barris del Garbinet, el Pau 2 i a la platja de Sant Joan.
Per últim, s'ha tractat també la construcció de la Ciutat de la Justícia d'Alacant, projecte pressupostat en més de 50 milions d'euros que l'Ajuntament de la ciutat s'ha compromés a desbloquejar.
Més llegit
-
Una forta tempesta descarrega quasi 100 litres a la rodalia de València
-
Una investigació demostra que tots els camins no anaven a Roma, sinó a Bizanci
-
L’aeroport de València torna a funcionar, mentre que Rodalia i Metrovalència recuperen el servici progressivament
-
Detenen una dona de 47 anys per matar a punyalades un home a Requena
-
Tres detinguts per la venda il·legal per internet de més de 22.000 litres d'un herbicida restringit
-
L’Aemet eleva l’avís a taronja per a dijous en el litoral d'Alacant i del sud València per intensitats de 60 l/m² en una hora