Alacant tindrà tres centres de salut nous abans que acabe la legislatura
És un compromís que han assumit Ximo Puig i Luis Barcala en la reunió que han mantingut aquest divendres.
El president de la Generalitat, Ximo Puig, i l'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, han mantingut una reunió a l'ajuntament d'Alacant per a abordar els temes prioritaris en l'àmbit local, la primera des del 2015.
Gran part de la conversa s'ha centrat en la connexió del Tram entre la plaça dels Estels i l'estació de Renfe. També han acordat la construcció, abans que acabe la legislatura, dels tres centres de salut que la ciutat té pendents, contemplats en els pressupostos de la Generalitat. S'ubicaran als barris del Garbinet, el Pau 2 i a la platja de Sant Joan.
Per últim, s'ha tractat també la construcció de la Ciutat de la Justícia d'Alacant, projecte pressupostat en més de 50 milions d'euros que l'Ajuntament de la ciutat s'ha compromés a desbloquejar.
Més llegit
-
Un punt de Moral (1-1)
-
Empat insuficient per a tancar l'any (1-1)
-
La jutgessa rebutja per tercera vegada obrir juí oral contra Mónica Oltra per possible encobriment d'abusos a una menor
-
La jutgessa de la dana rebutja que testifiquen Rufián i els pares de la xiqueta de Benetússer a qui van intentar salvar amb una corda
-
La quimera d'emancipar-se: a la Comunitat Valenciana ho aconseguix la meitat de jóvens que fa deu anys
-
Renfe oferix 640.000 places amb origen i destinació Comunitat Valenciana durant les festes de Nadal