Els Estats Units es queden a soles en la defensa del govern de Netanyahu
Catorze dels quinze països membres del Consell de Seguretat de l'ONU han comparegut junts per a demanar a Israel que pare l'ofensiva sobre Gaza
Els Estats Units es queden a soles en la defensa del govern de Netanyahu. Catorze dels quinze països membres del Consell de Seguretat de l'ONU han comparegut junts per a demanar a Israel que pare l'ofensiva sobre Gaza i permeta l'entrada d'ajuda humanitària.
L'ambaixador d'Algèria ha mostrat la imatge de Yahya, un menor de tres mesos que ha mort de fam. "Durant quatre dies va sobreviure amb aigua, explica, perquè sa mare no tenia llet", ha dit.
També ha portat una carta que Mariam Abu Dagga, una dels cinc periodistes assassinats dilluns, va deixar al seu fill. L'ambaixador s'ha quedat sense paraules quan intentava llegir-la. A més, ha mostrat una foto d'ella i s'ha quedat sense paraules.
"Abans de fer un espectacle comprove els fets", ha replicat l'ambaixador d'Israel, però fins i tot països aliats —com el Regne Unit— s'han desmarcat.
Israel es queda més aïllat, però res canvia sobre el terreny. Quatre persones han mort de fam des d'anit, entre ells dos xiquets, i dèsset més a causa dels bombardejos. Una de les víctimes, de quinze anys, feia cua per a rebre aliments. Sa mare plorava la mort abraçada a les sabates.
Més llegit
-
Mor ofegat un xiquet de vint mesos en una piscina particular de Tous
-
La platja de Daimús queda sepultada per tones de canyes arrossegades per la dana Adam
-
El canvi a l’horari d’hivern arriba diumenge: a les tres de la matinada seran les dos
-
Feijóo, sobre les pròximes generals: “A la Comunitat Valenciana és a la que més li interessa el canvi”
-
Peter Lim ven el 42% de les accions del València a Pitchwise Holdings
-
Dos fugitius buscats per homicidi i detinguts per robar a Oliva queden lliures per passar a disposició judicial fora de termini