Els valencians residents al Regne Unit mostren la seua incertesa pel Brexit
Han explicat la seua situació a través de vídeos amb el hashtag #BrexitÀPunt.
El 15 de gener, el Parlament britànic rebutjà l'acord sobre el Brexit que va aconseguir la primera ministra britànica, Theresa May, amb la Unió Europea. Tot i això, May va superar una moció de censura plantejada pel líder de l'oposició, el laborista Jeremy Corbyn. El Parlament britànic votarà un pla alternatiu per al Brexit el 29 de gener.
Davant d'aquesta situació, hem preguntat, a través de les xarxes socials i l'etiqueta #BrexitÀPunt, als valencians i les valencianes que viuen al Regne Unit per la seua opinió sobre aquest tema. Tots ells coincideixen en la situació d'incertesa en què es troben, com Alba Basterra, que fa 12 anys que viu a Anglaterra i ha volgut compartir amb nosaltres la seua sensació d'incomoditat.
Per contra, Raúl Sanchis confia en les promeses que ha fet Theresa May sobre la conservació dels drets de permanència dels treballadors europeus al Regne Unit després del Brexit. El mateix opina Rafael Sanchis, qui diu que, amb la quantitat d'europeus que hi ha vivint al Regne Unit, no haurien de tindre problemes i, si fora el cas, s'haurien de mobilitzar per tal de pressionar el govern britànic.
Maria Josep Esparza és d'Algemesí, però viu a Londres des de fa 7 anys i està decidida a demanar els papers que calga per a continuar allí. Això és el que ha fet ja Ricky Vidal, qui admet que això no vol dir que no puga tindre problemes en el futur si l'economia britànica es ressenteix com a conseqüència del Brexit. Ferran Nogueroles també pensa que l'únic problema que creu que pot suposar el Brexit és la baixada de la lliura i la possible disminució del treball.
Més llegit
-
Una nova avaria elèctrica a l’estació València Sud causa retards en les línies L1, L2 i L7
-
L'alcaldessa de València: "Farem una ordenança de neteja molt dura, amb sancions de fins a 3.000 euros"
-
Luiz Júnior condemna el Villarreal a Londres
-
Investiguen una dona per haver provocat, presumptament, un incendi a Onda
-
La jutgessa de la dana amplia la investigacio sis mesos més
-
RTVE informa que la decisió del consell d'administració no impedix la celebració del Benidorm Fest
Més vist
Més escoltat
-
17.09.25 | Amunt i avall | Segona Part
-
17.09.2025 | Les notícies del migdia
-
17.09.2025 | Cadena de valor T8 | L'ocupació a Espanya
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
17.09.2025 | Les notícies del matí
-
17.09.2025 | “Memòries i patrimonis personals” un projecte per recuperar béns afectats per la DANA