Una caiguda del sistema informàtic provoca retards en centenars de vols als EUA
Les autoritats aèries han informat en Twitter que estava treballant per a restaurar el sistema de notificacions de missions aèries (Noteom)
Una caiguda en el sistema informàtic de l’Administració d'Aviació Federal (FAA) dels Estats Units està provocant demores als aeroports al llarg de tot el país.
L'FAA ha informat en el seu compte de Twitter que estava treballant per restaurar el sistema de notificacions de missions aèries (Notom). El sistema s’encarrega d’alertar els pilots de perills o canvis en els aeroports o en els procediments habituals.
“Estem realitzant verificacions finals de validació i recarregant el sistema en aquests moments”, ha dit l'FAA. En un altre tuit assenyalen que aniran publicant informació actualitzada sobre la caiguda informàtica.
Més llegit
- 
                        
                                                        El jutge processa Ábalos, Koldo i Aldama pels presumptes contractes irregulars de mascaretes
 - 
                        
                                                        Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"
 - 
                        
                                                        Un sisme de magnitud 6,3 sacseja l’Afganistan i deixa almenys una vintena de morts i 530 ferits
 - 
                        
                                                        Mazón afronta el seu moment més crític, accelerat per les escridassades en el funeral a les víctimes de la dana
 - 
                        
                                                        Detingut un home de 56 anys per l'asassinat de la seua dona a Huelva
 - 
                        
                                                        Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre