Tres morts i 11 ferits en un tiroteig en un campionat de videojocs a Florida
L'alguatzil de la ciutat, Mike Williams, afirma que encara s'investiguen els possibles motius del crim.
Tres persones, inclòs el sospitós, han mort aquest diumenge en un tiroteig perpetrat durant la disputa d'un torneig d'un conegut videojoc a Jacksonville, al nord de Florida, segons ha informat la policia. A més, altres onze han resultat ferides, nou d'elles per impacte de bala.
L'alguatzil de la ciutat, Mike Williams, ha indicat que el sospitós, David Katz, de 24 anys i procedent de Baltimore (Maryland), s'ha suïcidat després de l'atac. Ha explicat també que nou persones han sigut traslladades en ambulància a centres mèdics propers i altres dos s'han desplaçat pels seus propis mitjans, i que el seu estat és estable.
Williams ha afirmat que el sospitós, que participava en aquest torneig del videojoc de futbol americà Madden, va utilitzar "almenys" una pistola i que la policia investiga encara els possibles motius del crim.
El local on tenia lloc el torneig, el GLHF Game Bar, està situat al Jacksonville Landing, un popular centre comercial amb una vintena de restaurants i unes setanta tendes que cada any és visitat per milers de veïns i turistes.
Més llegit
-
Mor ofegat un xiquet de vint mesos en una piscina particular de Tous
-
El canvi a l’horari d’hivern arriba diumenge: a les tres de la matinada seran les dos
-
La platja de Daimús queda sepultada per tones de canyes arrossegades per la dana Adam
-
Feijóo, sobre les pròximes generals: “A la Comunitat Valenciana és a la que més li interessa el canvi”
-
Peter Lim ven el 42% de les accions del València a Pitchwise Holdings
-
Dos fugitius buscats per homicidi i detinguts per robar a Oliva queden lliures per passar a disposició judicial fora de termini