Tanquen dos platges a Austràlia per l'aparició d'una bromera misteriosa
Les autoritats creuen que està vinculada amb la mort de peixos i un brot de grip en la zona
Les autoritats han tancat les platges de Waitpinga i Parsons, situades en l'estat d'Austràlia del Sud, per l'aparició d'una bromera que consideren misteriosa i que presumeixen que està vinculada amb la mort de peixos i un brot de grip, per la qual cosa continuen les investigacions.
La cadena pública ABC ha explicat que "diverses persones van emmalaltir després de visitar la zona", on una "bromera descolorida s'estén centenars de metres al llarg de la platja", i també hi ha desenes de peixos morts i dracs marins frondosos. Estos balnearis, situats dins del Parc de Conservació Newland Head, estan ara sota escrutini del Departament d'Indústries Primàries i Regions, després que circularen nombroses fotografies en xarxes socials que mostraven peixos morts.
En casos similars ocorreguts en el passat, les institucions van aclarir que l'aparició de peixos morts a les platges podien deure's a factors ambientals com la temperatura, la pluja (o la falta d'ella) i la qualitat de l'aigua, incloent-hi la salinitat o els nivells d'oxigen, o a malalties o contaminants.
Surfistes entrevistats per mitjans locals van assegurar que durant el cap de setmana, mentre estaven a Waitpinga, van començar a tossir, acompanyat en alguns casos per dolor d'ulls i de gola, un relat que també ha sigut compartit per banyistes en les xarxes socials.
El mitjà públic 9news ha dit este dimarts que més de cent surfistes van presentar símptomes de malestar després d'haver acudit el cap de setmana a les platges que ara com ara estan tancades.
Més llegit
-
Un robatori de coure entre Algemesí i Benifaió provoca retards en la línia C2
-
Fabra seu al banc dels acusats per les suposades irregularitats d'un patrocini al pilot Álex Debón
-
Reobri el pont que uneix Torrent i Alaquàs després del tancament per a reparar els danys de la dana
-
Tres dies més de sol i calor
-
El pont d’accés a Torrent per la CV-403 es talla este diumenge per a acabar la reparació
-
Consum insta Airbnb a llevar de manera immediata 65.000 anuncis il·legals de pisos turístics
-
Victòria de Champions a Montjuïc (2-3)
-
La coalició de dretes del primer ministre Luís Montenegro guanya les eleccions a Portugal
-
Dilluns assolellat amb temperatures de fins a 30 graus al golf de València
-
Jutgen els dos patrons d'una pastera que va arribar a Moraira amb quinze migrants després d'una precària travessia
Més vist
-
18.05.2025 | Informatiu nit
-
18.05.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
18.05.2025 | Una millor vida
-
Una herència complicada
-
18.05.2025 | Informatiu migdia
-
17.05.2025 | Bous des d'Almassora
-
18.05.2025 | Informatiu nit | Esports
-
Secuestro en el paraiso
-
16.05.2025 | Proclamació de la bellesa del foc infantil d'Alacant 2025
-
18.05.2025 | Apunts de pilota
Més escoltat
-
18.05.2025 | Línia de fons
-
17.05.2025 | Fem banda
-
18.05.2025 | Les notícies de matí cap de setmana
-
17.05.2025 | Les notícies de matí cap de setmana
-
18.05.2025 | Fem banda
-
17.05.2025 | Fora de cobertura
-
18.05.2025 | Amunt i avall | Segona Part
-
17.05.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
16.05.2025 | El Musiquer T10
-
19 de maig - Monrou intrepreta el cèlebre “Happy Birthday Mr. President” (1962)