S’estavella un avió amb 62 persones en una zona rural del Brasil
Han mobilitzat set equips del cos de bombers i no se sap si hi ha víctimes
Un avió amb capacitat per a uns setanta passatgers s’ha estavellat este divendres en una zona residencial del municipi brasiler de Vinhedo, a l'estat de São Paulo, tal com ha informat el cos de bombers local. Hi viatjaven 62 persones: 58 passatgers i quatre tripulants, segons la televisió GloboNews.
Per a atendre l'accident han mobilitzat set equips del cos de bombers, segons este mitjà, que no ha aclarit si hi ha víctimes.
Fonts de l'aeroport de São Paulo han informat a GloboNews que es tracta d'un avió bimotor del model ATR-72-500 de l'aerolínia Voepass i que anava de la ciutat de Cascavel a São Paulo.
Vídeos publicats en xarxes socials mostren l'aeronau mentre girava sobre si mateixa abans de desplomar-se, enmig d'un gran soroll.
Més llegit
-
Mor de forma sobtada a l'Oceanogràfic una de les belugues rescatades del Canadà
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
Una xiqueta de 5 anys, intoxicada de gravetat després de prendre un suc en un local de Xàbia
-
Detenen el jove acusat de matar el padrastre amb un pes de gimnàs a València
-
MAPA | Consulta el preu de la gasolina en la teua localitat a la Comunitat Valenciana
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies