El Parlament Europeu aprova el final del canvi d'hora
Cada país haurà de decidir si vol conservar l'horari d'estiu o el d'hivern.
El Parlament Europeu ha demanat aquest dimarts als països de la Unió Europea que posen fi al canvi d'hora a partir de l'any 2021 i que es permeta a cada país decidir si vol mantenir l'horari d'estiu o el d'hivern.
D'aquesta manera, en març del 2021 tindrà lloc l'últim canvi d'hora obligatori pels estats que vulguen continuar amb l'horari d'estiu. Al nostre país, el 93 per cent dels ciutadans consultats per la Comissió Europea, està d'acord a mantenir aquest horari (el que comença dissabte) de manera permanent.
El parlament, que ha aprovat un text basat en una petició pública que argumenta que aquesta pràctica no suposa un estalvi energètic, ha insistit als estats membres i a la Comissió Europea que hauran de coordinar-se per a garantir que els diferents horaris no perjudiquen el funcionament del mercat interior.
Més llegit
-
Els passatgers de Ryanair poden portar des de hui un equipatge de mà més gran i gratuït
-
Un incendi de vegetació a Oliva alerta els veïns de les vivendes pròximes en la localitat
-
À Punt revoluciona la graella amb nous formats i més informatius en directe per a apujar l’audiència
-
Núvols, pluges i de 5 °C a 8 °C menys
-
Menys alumnat i més professorat: el curs escolar arrancarà amb 810.730 estudiants en totes les etapes i 83.592 docents
-
Els millors moments de la presentació de Lucas Beltrán i Largie Ramazani