Netanyahu reafirma que hi haurà una “intervenció terrestre" a Gaza
En una compareixença televisada, ha assegurat que treballen “contra rellotge” per a destruir Hamàs
El primer ministre israelià, Benjamin Netanyahu, ha reafirmat aquest dimecres que "hi haurà intervenció terrestre a Gaza" i que "es treballa contra rellotge" en els preparatius per a destruir el grup islamista palestí Hamàs. "Estem en una guerra per la nostra sobirania, per la nostra existència i ens hem fixat dos objectius fonamentals: erradicar les capacitats militars i governamentals de Hamàs i fer tot el possible per portar de tornada a casa" els ostatges en poder del grup islamista palestí, ha assegurat en una compareixença televisada.
Netanyahu ha apuntat que, juntament amb el ministre de Defensa, Yoav Galant, i el cap de l'Estat Major, el tinent general Herzi Halevi, "treballen dia i nit", per a executar els seus objectius. "I ho fem sense consideracions polítiques, l'única cosa que ens importa és salvar aquest país i obtindre la victòria", ha recalcat.
"M'agradaria ser clar: el moment de l'operació de les Forces de Defensa d'Israel ha sigut determinat per unanimitat pel gabinet a càrrec d'aquesta missió, juntament amb el cap de l'Estat Major General, i treballem per a garantir les condicions òptimes per a les nostres tropes durant les pròximes activitats", ha destacat.
Netanyahu ha insistit en el fet que Israel ha matat "milers de terroristes" i que això és només el començament, ja que s'estan preparant per a una ofensiva per terra. "No donaré detalls sobre quan, com i quant, ni tampoc especificaré les diverses consideracions que estem tenint en compte, moltes de les quals no són conegudes per la població d'Israel, la qual cosa és positiu, perquè volem protegir les vides dels nostres soldats", va indicar.
En represàlia als atacs de Hamàs del 7 d’octubre, l'exèrcit israelià porta bombardejant diàriament la Franja de Gaza des d'eixa data i ha causat més de 6.500 morts.
Més llegit
-
Mor una persona en un accident de trànsit este dimecres de matinada a Xàbia
-
Mascletà de les Fogueres d'Alacant del dimecres 18 de juny en directe amb Pirotècnia Crespo
-
Macrooperació policial contra l'explotació sexual amb vint detinguts per tota la Comunitat Valenciana
-
Detinguts a Benicàssim els dos presumptes autors d'una agressió mortal
-
Troben mort a Castelló el doctor maxil·lofacial Luis Senís
-
Els monuments comencen a ocupar els carrers d’Alacant
Més vist
Més escoltat
-
17.06.2025 | Tema d’actualitat”: la solidaritat els primers dies de la dana a la Rambleta, protagonista d'un documental
-
17.06.2025 | Queda't amb mi | Tercera Part
-
17.06.2025 | Queda't amb mi | Segona Part
-
18.06.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
18.06.2025 | Amunt i avall | Tercera Part
-
18.06.2025 | Les notícies del migdia