Moren nou persones en estavellar-se un avió a Dakota del Sud (EUA)
Els equips de rescat han trobat tres supervivents, i entre les víctimes de l'accident hi ha dos menors.
Nou persones, entre elles dos xiquets, han mort en estavellar-se un avió a Dakota del Sud (Estats Units) durant una forta tempesta. Les autoritats locals han informat que el pilot de l'aparell també ha mort en l'accident.
A bord de l'avió, que cobria la ruta entre la ciutat de Chamberlain (Dakora del Sud) i l'estat d'Idaho, anaven dotze persones. Els equips de rescat han aconseguit trobar tres supervivents, als quals han traslladat a l'hospital de la ciutat de Sioux Falls.
La Junta Nacional de Seguretat en el Transport està investigant la causa de l'accident, encara que les males condicions meteorològiques compliquen l'accés al lloc dels fets.
Més llegit
-
El colp de calor pot matar en hores: així s'ha d'actuar per a evitar-ho
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
L'accident d'un camió carregat d'àcid clorhídric a l'A-7 obliga a confinar durant hores el veïnat d'Alcàsser
-
Calor i tempestes de vesprada
-
Detenen a València un home altament radicalitzat que difonia propaganda de Hamàs
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent