L'Institut Cervantes de Beirut evacua este dijous al seu personal espanyol
Es tracta de cinc treballadors: el director, el coordinador acadèmic, una professora, un auxiliar administratiu i una auxiliar administrativa
El personal espanyol de l'Institut Cervantes de Beirut, capital del Líban, evacua el centre este dijous seguint les instruccions del Ministeri d'Afers Estrangers arran de l'agreujament de la crisi al Pròxim Orient. El centre ha indicat que són cinc treballadors: el director, el coordinador acadèmic, una professora, un auxiliar administratiu i una auxiliar administrativa.
Al centre de Beirut treballen també una oficial administrativa i una auxiliar d'origen libanés que, des de hui, atendran els llocs de treball de manera no presencial. Les classes també s'impartiran en línia i se suspendran les activitats culturals.
L'Institut Cervantes de la capital libanesa, inaugurat en 1995, està situat en un edifici de més de 1.000 m². En 2020, va patir greus danys després de la gran explosió que va registrar el port de la capital libanesa.
El passat curs acadèmic 2023-2024 va tindre 1.780 matrícules; la majoria, de cursos d'espanyol.
Més llegit
-
FOTOGALERIA | Així serà la futura Estació Central de València
-
El 80% del professorat aposta per mantindre la vaga mentre que Educació i sindicats tornen a negociar este diumenge
-
Mor un copilot i el pilot queda ferit molt greu al Ral·li de la Ceràmica a Castelló
-
Tres universitats valencianes fan una crida a l'entesa per a "recuperar la normalitat en el sistema educatiu valencià"
-
Mor una dona de 76 anys després de quedar atrapada amb la cadira de rodes en l'elevador del seu xalet a Xàbia
-
Detenen un home a Torrent per presumptament maltractar i amenaçar la parella embarassada