Juan Guaidó perd la presidència de l’Assemblea Nacional de Veneçuela
La cambra legislativa ha elegit Luis Parra com a nou president de la institució.
A Veneçuela, en una confusa sessió parlamentària, el líder opositor Juan Guaidó ha perdut la presidència de l’Assemblea Nacional. La cambra legislativa ha elegit Luis Parra com a nou president de la institució.
El fins ara president de l’Assemblea i autoproclamat president encarregat de Veneçuela ha denunciat que la policia l’ha retingut durant hores i no ha pogut arribar a la votació.
El nou president de l’òrgan parlamentari, Luis Parra, ha rebut el suport del chavisme i de sectors opositors que no han volgut la continuïtat de Guaidó. Parra procedeix del partit Primero Justicia, del qual també venen els opositors Juan Guaidó i Leopoldo López, que l’abandonaren fa anys. Han seguit camins diferents i ara Parra ha obtingut el suport dels chavistes.
A partir d’ara es crea una situació provisional, ja que caldrà esperar per a conéixer la posició dels països que van reconéixer Guaidó com a president interí de Veneçuela per la seua condició de president de l’Assemblea Nacional.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
La dana agrana les comarques del nord de València i de Castelló
-
València desallotja platges i tanca parcs i cementeris per l'alerta de pluja
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
L'Aemet eleva l'alerta per pluges a nivell roig a Terol i Lleida