Israel torna al confinament tres setmanes per la segona onada de Covid
La població haurà de romandre a no més de 500 metres de casa, però podrà desplaçar-se als centres de treball.
El primer ministre israelià ha anunciat aquest diumenge que el país tornarà al confinament durant tres setmanes per a evitar la propagació de la Covid-19 arran de la segona anada, que ha suposat un augment substancial de positius.
Durant el confinament, que començarà aquest divendres i coincideix amb la temporada de festivitats jueves, la població haurà de romandre a no més de 500 metres de casa, però podrà desplaçar-se als centres de treball.
Tot i que les escoles i els centres comercials es tancaran, els supermercats i les farmàcies continuaran la seua activitat. El sector públic operarà amb menys personal i les empreses no podran acceptar clients o consumidors.
Netanyahu, criticat per la seua gestió de la pandèmia a Israel, ha anunciat mesures econòmiques per a ajudar el teixit empresarial que es veurà afectat pel confinament.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura