Guaidó ordena obrir la frontera amb el Brasil perquè entre l'ajuda humanitària a Veneçuela
El president de l'Assemblea Nacional també ha demanat que es mantinguen les relacions diplomàtiques amb les illes d'Aruba, Curaçao i Bonaire.
El president de l'Assemblea Nacional de Veneçuela, Juan Guaidó, proclamat president encarregat del país, ha ordenat que es mantinga oberta la frontera amb el Brasil i les relacions diplomàtiques amb Aruba, Curaçao i Bonaire, després que Nicolás Maduro decretara el contrari.
Guaidó ho ha anunciat amb un "decret presidencial" compartit en Twitter, dirigit "als òrgans del poder públic responsables en les matèries", en què també reitera la disposició de Veneçuela a "mantindre les relacions diplomàtiques, consulars i tot orde amb les autoritats de les illes d'Aruba, Curaçao i Bonarire, així com amb les corresponents autoritats del Regne dels Països Baixos".
Maduro havia ordenat prèviament el tancament de la frontera amb Brasil fins a nou avís, en un moment en què l'oposició pressiona per l'ingrés de l'ajuda humanitària enviada des dels Estats Units, Colòmbia i Xile, entre altres, que s'emmagatzema en eixe país, així com amb Colòmbia i Curaçao, i que està bloquejada pel govern de Maduro.
Més llegit
-
La Policia busca un home de 23 anys acusat de matar al padrastre al barri de Sant Isidre de València
-
Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi declarat en una zona de difícil accés a Polop
-
L'informe PISA situa els alumnes de la Comunitat Valenciana a la cua d'Espanya en competències en matemàtiques, ciències i lectura
-
Tempestes i descens tèrmic per a deixar enrere la calor d'estiu
-
À Punt retransmet en directe les Festes de la Mare de Déu de la Salut d’Algemesí
-
El Consell vincula el "pèssim" resultat en l'informe PISA al "sanchisme" i a les polítiques del Botànic