Diverses persones ferides en un accident entre dos trens a Dinamarca
L'incident ha ocorregut al nord de Copenhaguen, en una línia que enllaça les localitats de Hillerod i Kagerup
Diverses persones han resultat ferides després que dos trens hagen xocat a Dinamarca este dijous, segons han informat els servicis d'emergència locals.
L'incident ha ocorregut al nord de Copenhaguen, en una línia que enllaça les localitats de Hillerod i Kagerup, tal com ha comunicat la policia. “Són dos trens locals que han col·lidit frontalment”, ha declarat en Reuters un portaveu del departament de bombers de Copenhaguen.
“Hi ha ferits entre els passatgers. Tots estan fora dels trens, així que no hi ha ningú atrapat... S'han enviat molts recursos al lloc dels fets”, ha afegit el portaveu.
((Estem treballant per a ampliar la informació))
Més llegit
-
La jutgessa assumix que Mazón no va tindre responsabilitat de coordinació en la dana
-
Els sindicats valoren començar la vaga indefinida l'11 o el 25 de maig
-
Canvi dràstic en l'oratge: descens brusc de les temperatures i torna el gregal
-
El govern espanyol aprova el projecte de llei que reduïx la jornada docent i el nombre d'alumnes per classe
-
El cantant Dani Miquel anuncia que li han diagnosticat un limfoma
-
DADES | Llegim menys que la mitjana espanyola, tot i tindre la quarta col·lecció de recursos bibliotecaris més gran