Comença el debat de l’acord del Brexit
El Partit Laborista acusa el govern de desacatament al Parlament.
El Parlament britànic comença a debatre l’acord del Brexit, que encara no té la majoria suficient, abans de la seua votació el pròxim 11 de desembre.
En la que serà la primera de cinc sessions, Theresa May argumentarà que el seu pacte compleix amb els objectius que van portar els britànics a votar per l’eixida de la Unió Europea en 2016. Vora un centenar de companys de partit han indicat que podrien votar en contra de l’acord i el Partit Laborista acusa el govern de desacatament al Parlament.
El motiu d’aquesta acusació és la publicació d’un resum de 52 pàgines, i no l’informe complet, de l’anàlisi legal sobre l’acord del Brexit. Es tracta d'un document on es descriuen els “efectes generals” legals del pacte. El portaveu laborista per a l'eixida de la Unió Europea, ha assenyalat que si no es difon sencer “no tindrà una altra alternativa” que “iniciar un procés de desacatament al Parlament”.
Més llegit
-
Una investigació demostra que tots els camins no anaven a Roma, sinó a Bizanci
-
Hospitalitzats una dona i el fill de tres anys en caure del balcó d'un primer pis a Canals
-
Avís taronja per a este dimecres a la vesprada en gran part de València i el sud de Castelló per tempestes fortes
-
Dos bombers forestals ferits i un càmping desallotjat per l'incendi de Tuéjar
-
L'incendi de Tuéjar, a mercé del vent i amb el risc que bote a l'altra banda del pantà de Benagéber
-
El juí a l'excúpula de Bancaixa per un forat de 750 milions per inversions a Mèxic comença amb la conformitat de diversos acusats