Carles III torna a perdre els papers en la signatura d'uns documents: “No puc suportar aquest maleït trasto”
El rei d’Anglaterra s’enfada davant les càmeres quan s’adona que s’ha tacat de tinta
En només cinc dies com a rei d’Anglaterra, Carles III s’ha tornat ha tornat a quedar en evidència a causa de la seua actitud davant les càmeres de televisió.
El monarca ha visitat aquest dimarts el castell de Hillsboroug, a Irlanda del Nord. En un vídeo que han publicat les agències d’informació mostren com, en primer lloc, Carles III signa un document i s’equivoca en la data. “Oh, he posat malament la data”, lamenta.
Posteriorment, quan Camil·la procedeix a signar també, s’escolta al rei criticant haver d’escriure amb una ploma. “No puc suportar aquest maleït trasto”, assegura enfadat, veient que s’ha tacat la mà de tinta. Finalment, Carles III abandona la sala sense esperar que la seua dona acabe de signar.
Fa uns dies també es va fer viral la imatge en què, amb cert menyspreu, es veu Carles III demanant que li retiren un tinter de la taula que li molestava. Un moment que ha farcit les xarxes socials de gifs, mems i crítiques, on els usuaris li retreuen l’actitud cap als treballadors.
Més llegit
-
Els municipis acceleren la prevenció davant el risc d’inundacions de la tardor
-
El Consell anuncia que la pujada salarial per als docents s'aplicarà des d'este setembre
-
La policia identifica els membres del grup ultra que "patrulla" València
-
Mor una dona atropellada pel TRAM a la Vila Joiosa, la segona víctima en menys d'un mes
-
Detingut a Alcoi per empadronar estrangers en situació irregular a canvi de diners
-
Un informe de la Guàrdia Civil assenyala que els avisos previs no advertien d'una entrada massiva a Ceuta