Avions de guerra de Síria i Rússia bombardegen la província d'Idlib
De moment, hi ha 10 víctimes civils.
Avions de guerra sirians i russos han bombardejat, aquest dissabte, la província d'Idlib, al nord-oest de Síria, segons l'Observatori Sirià per als Drets Humans, l'endemà de la cimera tripartida a Teheran entre Rússia, Turquia i l'Iran.
L'Observatori ha informat que, de moment, hi ha 10 víctimes civils. Els bombardejos de l'aviació russa han provocat la mort d'almenys cinc civils, quatre d'ells xiquets. A més, tres menors i una dona han perdut la vida en la població d'Abdin, i una altra xiqueta, a Al Halba.
Alhora, un voluntari de la defensa civil siriana, grup conegut com els Cascs Blancs, ha confirmat a l'agència Efe que la població està fugint cap a la frontera amb Turquia davant de l'ofensiva governamental. Segons l'últim recompte de l'Observatori, almenys 408 civils sirians han perdut la vida a mans de la guàrdia fronterera turca des de l'inici del conflicte de Síria, el març de 2011.
L'Observatori ha assenyalat que diversos projectils han caigut en les àrees de Sahal i Tel Skik, i també hi ha hagut bombardejos a les províncies de Hama, Latakia i Alep.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
30.06.2025 | A la fresca
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang