Austràlia vigilarà l’activitat de Google i Facebook
Crearà una oficina especial per a assegurar-se que respecten els drets de privacitat del consumidor i les lleis antimonopoli.
El Govern d'Austràlia crearà una oficina especial per a vigilar les activitats de Google i Facebook i assegurar-se que respecten els drets de privacitat del consumidor i les lleis antimonopoli.
La mesura apareix en un context de preocupació sobre el poder que tenen aquestes empreses tecnològiques en els mercats i la influència en la població a través de la recollida de dades privades.
Des del govern australià, asseguren que les plataformes digitals recullen i usen una gran quantitat d'informació personal i cal informar els consumidors sobre les dades recollides, així com qui i com les usa.
Així mateix, argumenten que és imprescindible desenvolupar un marc legal per a assegurar-se que el poder d'aquestes companyies tecnològiques "no s'usa per a disminuir la competència en els mercats dels mitjans de comunicació ni en la publicitat".
Més llegit
-
Mor l'escriptor Josep Piera
-
Set persones ferides per l’afonament parcial del sostre d’un hotel a Benidorm
-
Mor un ciclista de 57 anys en un accident amb un cotxe a l'N-332 a Calp
-
El Celta allunya Europa de Mestalla (2-3)
-
Descobrix les noves deduccions autonòmiques que pots desgravar-te en la declaració de la renda
-
Els obradors valencians bullen d'activitat amb els dolços típics de la Pasqua