Almenys quatre morts en un tiroteig al Canadà
La policia ha detingut un sospitós.
Almenys quatre persones han mort en un tiroteig a la localitat canadenca de Fredericton, a l'est del país. La policia ha anunciat que ja ha detingut un sospitós. No obstant això, els agents han demanat a la ciutadania, a través de Twitter, que es quede a casa i que no penge vídeos ni fotos en les xarxes socials per a evitar donar pistes sobre l'operació que s'està duent a terme. La policia ha acordonat la zona.
Un resident de la zona on s'ha produït el tiroteig, al centre de Fredericton, a uns 1.300 quilòmetres de Toronto, ha declarat a la radiotelevisió pública canadenca, CBC TV, que va escoltar els primers trets al voltant de les 8 del matí, hora local (11:00 GMT).
L'any 2014, un altre tiroteig massiu a Nova Brunsvic va acabar amb 3 agents de la policia muntada morts i en va ferir dos més a Moncton. Al Canadà, la llei d'armes és més estricta que als Estats Units i successos com aquests no són habituals, però la proliferació d'armes al país ha incrementat aquest tipus de crims. El mes passat, un home va disparar en un carrer molt transitat de Toronto i va matar 2 persones i en va ferir 13 més abans de suïcidar-se.
Més llegit
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes després de l'entrada en vigor de la reducció de preus
-
La confraria de la Sang de Sagunt torna a rebutjar amb una àmplia majoria l’entrada de les dones com a confrares
-
La Fúmiga reunix l'escena musical en valencià en "La gent de la Mediterrània"
-
Primer dia de dol a Torrevieja per l'assassinat vicari de la xiqueta de tres anys a mans del pare
-
Dilluns més núvols i probables ruixats
-
La rebaixa de l'IVA en els combustibles es nota en la butxaca del consumidor