Almenys 71 morts en un naufragi al riu Tigris, a l'Iraq
L'embarcació, que tenia capacitat per a 50 persones, va bolcar quan traslladava a més de cent viatgers.
El nombre de víctimes mortals pel naufragi d'una barca que traslladava a més de cent viatgers d'una riba a una altra del riu Tigris a la ciutat iraquiana de Mossul s'eleva ja a 71, segons ha informat el Ministeri de Sanitat de l'Iraq. 55 persones més han sigut rescatades fins al moment.
L'embarcació, que tenia capacitat per a 50 persones, va bolcar completament prop d'una illa turística. Equips de rescat i de les forces de seguretat es troben en el lloc dels fets recuperant supervivents, ha afirmat en un comunicat el portaveu del Ministeri iraquià de l'Interior.
Dimecres, el Departament de Recursos Hídrics va alertar de l'augment del nivell de l'aigua del Tigris per l'obertura de les comportes de la presa de Mossul. Nombroses persones es reunien aquest dijous en la zona per a celebrar, entre altres festes, el Nowruz, l'any nou persa, el Dia de la Mare i el primer dia de la primavera.
Més llegit
-
El gran sopar de la nit de Nadal: una tradició castellana que va arribar amb la televisió
-
Un potent raig de llum enlluerna un pilot d’avió que sobrevolava el Campello
-
Nadal gris i fred
-
El Nadal més car de la història: els productes típics de la taula es disparen un 10% en menys d'un mes
-
Feijóo remet a la jutgessa els whatsapps amb Mazón el dia de la dana
-
Baixa la incidència de la grip, però repunten les infeccions per covid i virus sincicial