Almenys 20 persones mortes i 40 ferides en un incendi a l'estació principal de trens del Caire
L'explosió del tanc de combustible d'una locomotora que s'ha estavellat contra una barrera ha pogut ser la causa del foc.
Almenys 20 persones han mort i 40 han resultat ferides en un incendi registrat aquest dimecres a la principal estació ferroviària del Caire, segons un balanç preliminar de víctimes. Es creu que el foc s'ha iniciat després que un tren ha impactat contra una barrera quan ha entrat a l'estació de Ramses.
La companyia egípcia de ferrocarril ha informat que la locomotora ha perdut perdre el control a l'andana número 6 de l'estació. L'explosió del tanc de combustible, com a conseqüència de la col·lisió, pot haver estat l'origen de l'incendi.
El ministre de Transport, Hisham Arafat, ha presentat la renúncia només unes hores després del sinistre. De moment, el govern egipci ha anunciat la formació immediata d'un comité d'investigació per a aclarir les causes i determinar els responsables de l'accident.
Més llegit
-
Una forta tempesta descarrega quasi 100 litres a la rodalia de València
-
Una investigació demostra que tots els camins no anaven a Roma, sinó a Bizanci
-
L’aeroport de València torna a funcionar, mentre que Rodalia i Metrovalència recuperen el servici progressivament
-
Detenen una dona de 47 anys per matar a punyalades un home a Requena
-
Tres detinguts per la venda il·legal per internet de més de 22.000 litres d'un herbicida restringit
-
La província de València comença a recuperar la normalitat després de les pluges torrencials, que deixen 774 incidències i registres de més de 100 l/m²