Almenys 17 morts per una explosió davant d’un hospital del Caire
L’accident es va produir per la col·lisió d’un vehicle que circulava en sentit contrari, en circumstàncies que les autoritats encara no han aclarit.
Almenys 17 persones han mort i 32 han resultat ferides per una explosió de diversos vehicles davant l’Institut Nacional del Càncer al Caire, Egipte, en circumstàncies que les autoritats encara no han aclarit.
La ministra de Salut, Hala Zaid, ha indicat que entre els ferits n’hi ha cinc en estat crític, i almenys 54 persones han sigut traslladades des de l’hospital oncològic a altres centres de salut de la zona. Zaid no s’ha referit a les causes de l’explosió, però ha assenyalat que ha tingut lloc davant de l’hospital i no dins, com s’havia especulat inicialment.
L’explosió s'ha produït per la col·lisió d’un vehicle que circulava en sentit contrari contra altres automòbils que estaven a la calçada, fet que ha provocat un foc que ha afectat part de l’hospital. La responsable de Salut ha assenyalat que continuen els treballs de cerca d’altres cossos que pogueren haver caigut al riu Nil, que està davant mateix del centre de salut.
L’Oficina d’Informació de la Universitat del Caire, a la qual pertany l’institut oncològic, ha indicat en un comunicat que l’explosió ha afectat part de la façana de l’edifici de l’hospital, però ha assegurat que el personal i els pacients estan fora de perill. La Fiscalia General ha enviat un equip d’investigació al lloc de l’incident per a començar les investigacions sobre els fets.
Més llegit
-
Mor de forma sobtada a l'Oceanogràfic una de les belugues rescatades del Canadà
-
Una xiqueta de 5 anys, intoxicada de gravetat després de prendre un suc en un local de Xàbia
-
Detenen el jove acusat de matar el padrastre amb un pes de gimnàs a València
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
MAPA | El preu de la gasolina trenca la barrera dels 2 € en prop del 40% dels assortidors de la Comunitat Valenciana
-
L'Audiència confirma juí per delictes lleus a l'alcalde de Silla i dos policies per suposades amenaces a una veïna