47 anys de presó per al marit de Pilar Garrido, la valenciana assassinada a Mèxic
En l’audiència s’ha estipulat també una indemnització per reparació d’uns 25.000 euros
Un tribunal mexicà ha condemnat aquest dilluns el marit de Pilar Garrido, Jorge Fernández, a 47 anys de presó per l’assassinat de la valenciana al juliol de 2017.
En l’audiència s’ha estipulat també una indemnització per reparació del dany d’uns 471.000 pesos, uns 25.000 euros.
Fernández s’enfrontava a una condemna de 50 anys, però aquesta va quedar reduïda a 47 anys en considerar el tribunal que el sentenciat no és de “perillositat màxima”, ha assenyalat l’advocat defensor Jesús Eduardo Govea.
També li van retirar la pàtria potestat a Fernández, si bé el seu fill Dalmau es trobava ja a Espanya des que l’home va entrar a la presó preventiva a finals d’agost de 2017, un mes després de trobar les restes de Garrido en un paratge proper a Ciutat Victòria, capital nord-oriental de l’estat de Tamaulipas.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
El temporal descarrega més de 120 litres en punts de la Safor i la Marina Alta
-
Interior confirma com un crim masclista l'incendi de Burgos en què han mort tres dones
-
Puente titla Compromís d’”esquerra desorientada” per la seua proposta dels trens de Rodalia en Falles
-
Trump acusa Espanya de no cooperar en la guerra contra l’Iran i torna a amenaçar de tallar el comerç
-
Project B aterra a Espanya amb el Roig Arena com a seu