El xicotet comerç demana retardar les rebaixes
Les altes temperatures estan alentint la venda de roba d’hivern i en el sector demanen ajustar-se a la realitat del canvi climàtic
El fred no acaba d'arribar i això està alentint la venda de roba i calcer d'hivern. Al sector el preocupa no arribar a vendre suficient gènere per a compensar els descomptes que hauran de fer en l'època de les rebaixes. Perquè, amb temperatures que superen els vint graus al migdia, poques persones pensen a comprar un abric o unes botes folrades.
Per això, cada vegada més veus demanen que les rebaixes es facen més tard i s'ajusten a la realitat que imposen les altes temperatures. “Almenys que les retarden un mes, que les rebaixes començaren a l’agost i després, al gener o al febrer”, diu la botiguera Ángeles Pérez, de Moda d’Andara.
Un camí difícil de transitar per al xicotet comerç si les grans cadenes no l'aplanen. “S’ha de tindre en compte que les franquícies des de primeries d’agost estan amb la temporada d’hivern, aleshores t’obliguen un poc”, declara Carmen Verdú, de Calzados Dúver.
Els descomptes del Black Friday i el bo comerç posat en marxa en molts municipis ajuden a dinamitzar les vendes de gènere d'hivern, però són insuficients per a pal·liar un problema que transcendeix l'economia: el canvi climàtic.
Més llegit
-
La Policia alerta d'una nova campanya fraudulenta que permet als ciberdelinqüents usar el teu compte de WhatsApp
-
Peter Lim ven el 42% de les accions del València a Pitchwise Holdings
-
El canvi a l’horari d’hivern arriba diumenge: a les tres de la matinada seran les dos
-
El Constitucional tomba l’intent del Consell de salvar les cases de Babilònia de la platja de Guardamar del Segura
-
Mor ofegat un xiquet de poc més d’un any en una piscina particular de Tous
-
Un segon jutjat rebutja una querella de Vox contra la germana del ministre Puente per la llei de nets