El gasto en vacances s’incrementarà enguany un 3% per valencià
Al mateix temps, tres de cada quatre valencians no viatjaran per falta de pressupost
El 70% dels valencians viatjarà este estiu per vacances, i enguany el gasto s'incrementarà un 3% per persona, i serà de vora 1.520 euros per valencià.
És el que diu una enquesta de l'Observatori Cetelem, que, a més, assenyala que, quant a destinacions, el turisme de platja continua encapçalant les escapades amb un 52%, molt per damunt del turisme rural i de ciutat, on aniran el 31% dels viatgers.
Des de la pandèmia, segons algunes agències de viatges amb què ha parlat À Punt, les ganes de viatjar s’han incrementat, però, tot i això, no tot el món pot viatjar.
Tres de cada deu valencians no viatjaran durant les vacances per la falta de pressupost o adaptaran els seus dies lliures per a fer plans en destinacions que no els suposen una gran despesa, com anar als pobles amb la família.
Això sí, els que es queden en casa també gastaran una mitjana de 647 euros més, perquè l’objectiu de les vacances, viatjant o no, és disfrutar d'uns dies de descans.
Més llegit
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
L’Imserso entra en crisi: els hotels de Castelló alerten que el programa ja no els compensa
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
Mor una dona després de patir un accident amb un quad en una zona forestal de la Vall d'Uixó
-
La rebel·lió dels joves no és suficient
-
Els tests de covid es disparen a les farmàcies amb l'arribada de setembre