Benidorm, primera zona urbana d'Europa en què vola un aerotaxi
Este vehicle aeri sense tripulació i amb 600 kg de pes serveix per al transport de passatgers i té una autonomia de 35 km
És la primera volta que vola un aerotaxi en una zona urbana d'Europa. El lloc triat, Benidorm; els gratacels la converteixen en un banc de proves perquè, més tard, estos drons es puguen utilitzar en altres grans ciutats. L'aerotaxi que s'ha pogut veure este dijous al cel de Benidorm és un vehicle aeri sense tripulació amb uns 600 kg de pes que serveix per al transport de passatgers. Té una autonomia de 35 km i marca un abans i un després en l'ús dels drons a les ciutats.
Es tracta d'un dels projectes europeus que pot revolucionar el transport urbà de persones. La demostració forma part del projecte europeu U-ELCOME en el qual participen 51 socis d'Espanya, França i Itàlia.
Ha volat juntament amb dotze drons que han simulat tasques de salvament, vigilància i lliurament de mercaderies.
La prova s'ha fet hui i els seus patrocinadors l'han qualificada d'una fita històrica. L'objectiu és integrar i validar els primers serveis U-space a Espanya.
Més llegit
-
Suárez declara que l'àudio de l'Aemet que es va difondre manipulat el va demanar Presidència de la Generalitat
-
Dos accidents, a l'A-7 i l'A-70, generen retencions en l'operació eixida per Setmana Santa
-
Vent fort de mestral a la meitat nord i cels coberts de transició cap a un cap de setmana primaveral
-
Alerta sanitària per listèria en salmó noruec fumat de les marques Skandia, Gourmet i Carrefour
-
Un mort i diversos ferits per l'explosió i l'incendi d'una cafeteria d'Almeria
-
La missió Artemis II s'enlaira en direcció a la Lluna 54 anys després