Les vendes del comerç minorista augmenten un 7,5% a la Comunitat Valenciana
L'ocupació al sector ha crescut un 2,9%, per damunt de la mitjana espanyola d'1,8%
Les vendes del comerç minorista han crescut el 2023 un 7,5% a la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana estatal de 6,1%. La valenciana és la tercera autonomia que més ha crescut en aquest període, per darrere de les Balears (10,5%) i la Comunitat de Madrid (8,1%), segons les dades publicades aquest dimecres per l’Institut Nacional d’Estadística (INE).
Pel que fa a l’ocupació en aquest sector, el nostre territori ha experimentat un increment de 2,9%, superior a la mitjana espanyola d'1,8%. Per mètode de distribució i en l’àmbit estatal, la crescuda més gran s’ha registrat en les grans cadenes (3,2%), seguides de les xicotetes (2,7%), les grans superfícies (1,2%) i les empreses unilocalitzades (0,7%).
Més llegit
-
Un turista desocupat s’emportà a Múrcia el quadre de Sorolla perdut a Sevilla després de trobar-lo al carrer
-
Una veïna de Silla patix seqüeles irreversibles per una caiguda després d'una baralla veïnal i la família demana ajuda
-
Paco Roig es manté en la llista de grans morosos amb Hisenda, amb un deute de 7,8 milions d'euros
-
La Comunitat Valenciana comença l'estiu amb 12.300 treballadors més i amb rècord d'afiliacions per damunt dels 2,3 milions
-
Jornada de 35 hores, dos hores menys de dedicació i desconnexió digital: així és el decret que proposa Educació
-
Reconstruïxen el crim del menor de tretze anys assassinat a Sueca amb la presència de l'autor confés
Més vist
Més escoltat
-
01.07.2026 | 90 minuts
-
30.06.2026 | L'hora de la cultura | Belén Mayordomo i "Teló de fons", amb Juanjo Prats
-
25.06.2026 | Cadena de valor | El mercat immobiliari valencià modera el seu ritme
-
30.06.2026 | Esports À Punt
-
01.07.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
30.06.2026 | Belén Mayordomo presenta ‘Todo lo que perdimos’, un curtmetratge sobre la memòria de la dana