Un treballador ferit en esfondrar-se el sostre d'una empresa a Riba-roja de Túria
L’home ha sigut assistit in situ per un traumatisme cranioencefàlic i contusions, i traslladat a l’Hospital La Fe de València
Aquest dilluns de vesprada s’ha esfondrat part del sostre d’una nau en obres a Riba-roja del Túria. El sostre ha caigut damunt de dos treballadors i n'ha ferit un.
Fins al lloc dels fets s’ha traslladat una dotació de bombers de l’Eliana (Camp de Túria) i un sergent de Paterna (Horta Nord), segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Valencià, que a més ha notificat que cap dels dos treballadors estava atrapat pels enderrocs.
També s’ha desplaçat fins a la nau esfondrada una unitat de Suport Vital Bàsic que ha assistit al treballador ferit, de 37 anys, que presentava traumatisme cranioencefàlic i contusions. Després de ser atés in situ, l’home ha sigut traslladat a l'Hospital La Fe de València.
Més llegit
-
Troben un conductor mort dos dies després de patir un accident a Pedreguer
-
El millor restaurant d’Espanya per a persones celíaques està a València
-
Detenen un home a Antella per la mort de nou cadells de podenc valencià
-
El Consell autoritza nous estudis en les universitats de la Comunitat Valenciana
-
Tancades al bany les platges de Punta del Raset, les Marines i els Molins de Dénia, i la del Fortí de Vinaròs
-
Estos són els radars que més multes posen a la Comunitat Valenciana
Més vist
Més escoltat
-
14.07.2025 | 90 minuts
-
15.07.2025 | “Gran pantalla”: les sales de cine aposten per la tecnologia immersiva per a atraure el públic
-
14.07.2025 | Nova edició de l’Expedició Juvenil Cavanilles per la comarca de la Serrania
-
15.07.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
14.07.2025 | Les notícies de la nit
-
15.07.2025 | L'esperanto, una llengua que aspirava a la universalitat i continua molt present a Cheste