El turisme estranger ja suposa el 59% de l'ocupació a Benidorm
Un informe de la patronal hotelera Hosbec remarca també que la presència més gran de turistes de fora d'Espanya se suma al retard de l'Imserso i al tancament d'hotels durant l'hivern
El turisme internacional ha marcat la diferència al mes de novembre, segons la patronal hotelera Hosbec. El document detalla el pes del turisme estranger en l'ocupació. Pes que oscil·la entre poc més del 45% en el cas de València, més del 16% a Castelló o vora el 59% de Benidorm.
A Benidorm, per exemple, Hosbec assegura que els turistes internacionals suposen el 58,9% de l'ocupació. Destaca en aquesta destinació la presència de britànics, que han anat tornant i que, entre el 15 i el 21 de novembre, representen el 47,2% de l'ocupació. La patronal també remarca que aquestes dades són possibles en part pel fet que el retard en l'inici de la campanya de l'Imserso resta visitants espanyols i al fet que cada setmana són més els hotels que programen tancar durant un temps.
A la Costa Blanca el turista internacional representa el 56,4% i són belgues i britànics els principals mercats emissors, amb un 6,1% i 3,4% respectivament. Seguidament, es troben França (3,4%), Països Baixos (2,8%) i Alemanya amb un 2,2%.
A València, mentrestant, el turisme estranger representa el 45,5%, la dada més baixa de les que inclou el document d'Hosbec. Destaca la presència del visitant neerlandés (6,7%), en segon lloc, de l'italià (5,9%), seguits pel britànic i francés, tots dos amb un 4,4%.
Castelló, finalment, té en l'última setmana analitzada un 16,4% de turistes estrangers i són els francesos i els italians els principals mercats emissors.
Més llegit
-
Dos germans moren en un accident de moto a l’entrada de València
-
Intenten cremar un mural de dos falleres besant-se a Gandia
-
Mor ofegat el menor desaparegut al riu Chico a Alboraig
-
Del 8 de setembre al 19 de juny: consulta el calendari escolar del curs 2025/2026
-
Una incidència en les línies fixes de Telefónica ha provocat problemes en els telèfons d'Emergències 112 durant el matí
-
Salven la vida d’una dona inconscient a Cullera després de l’avís de la seua filla des de l'estranger
-
Ixen desenes de rates mortes a la badia d'Alacant després de les pluges
-
L’adolescent ofegat a Bunyol va patir un accident quan feia una activitat supervisada
-
La jutgessa de guàrdia en la dana: "Vam muntar l'oficina en una gasolinera que semblava una zona de guerra"
-
Un valencià aspira a disputar-se amb Feijóo les primàries per a la direcció nacional del PP
Més vist
-
ZOOM | L'apagada
-
El balcó de Vicent Marzal, el pintor, escultor i muralista valencià
-
19.05.2025 | Informatiu nit
-
19.05.2025 | La via verda
-
19.05.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
El risc per als pacients electrodependents, les conseqüències més greus de l’apagada
-
19.05.2025 | Atrapa'm si pots
-
20.05.2025 | Entrevista LNM Lucía Mayordomo, titular del jutjat de guàrdia el dia de la dana
-
19.05.2025 | A la saca
-
19.05.2025 | Informatiu migdia
Més escoltat
-
19.05.2025 | Línia de fons
-
19.05.2025 | “Distopies”, avantatges i desavantatges de l'ús de la intel·ligència artificial
-
Episodi 34: Veïns amb Lluís Obiols
-
19.05.2025 | 90 minuts
-
19.05.2025 | Queda't amb els nostres | Marybel Nilson
-
19.05.2025 | “Fil d’Irene”, Semíramis, la reina que va governar les terres babilòniques
-
19 de maig - Monrou intrepreta el cèlebre “Happy Birthday Mr. President” (1962)
-
18.05.2025 | Línia de fons
-
18.05.2025 | Amunt i avall | Tercera Part
-
18.05.2025 | Amunt i avall | Segona Part