El TSJCV admet el recurs de Ciutat Port contra la licitació de les obres de l'ampliació nord
La plataforma ciutadana demana la suspensió cautelar de les obres del nou moll de contenidors del port de València per a evitar possibles d'indemnitzacions si els jutjats tomben el projecte
El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha admés a tràmit el recurs de la Comissió Ciutat-Port contra l'acord de l'Autoritat Portuària (APV) del 22 de desembre del 2023 per a licitar les obres d'ampliació del moll de contenidors, en la zona nord de les instal·lacions. Una obra amb una previsió de pressupost de 660 milions.
El consell d'administració de l'APV va aprovar els plecs per a la licitació de la nova terminal hores després que el Consell de Ministres donara llum verda a l'ampliació. El vistiplau del govern central era l’últim tràmit pendent per a activar la construcció de la nova terminal de contenidors, amb capacitat per a cinc milions d'unitats, un projecte que va començar a gestar-se fa dues dècades.
La plataforma ciutadana ha sol·licitat també la suspensió cautelar de la licitació de les obres argumentant que, en cas contrari, es podria arribar a adjudicar unes obres sobre un projecte recorregut. Argumenten que, si els treballs començaren a executar-se i després es tombara l'ampliació als jutjats, la situació comportaria el possible pagament d'indemnitzacions milionàries.
Més llegit
-
La Fiscalia sol·licita deu anys i mig de presó per a Rafa Mir per agressió sexual
-
Avís groc i pluges generalitzades al territori
-
Tres jóvens detinguts per un doble apunyalament durant l'encesa de l'arbre de Nadal a la plaça de l'Ajuntament de València
-
Reobrin l’A-7 a Rafelbunyol després de reparar el clot que va obligar a tallar dos carrils
-
Israel intensifica els bombardejos mentre l’Iran advertix d’una guerra prolongada i noves armes
-
Detingut el capità del vaixell que va naufragar a Indonèsia i en què van perdre la vida quatre membres d'una família valenciana