Els sindicats de FGV mantenen les aturades després de la reunió amb la Generalitat
Els treballadors pararan de nou el servei divendres entre les 19:00 i les 21:00 h.
Els sindicats UGT, CCOO, SIF i SCF de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) han decidit mantindre les parades previstes a l'espera que l'administració els oferisca una solució a les seues reivindicacions salarials i a les demandes de més plantilla.
Així ho han acordat després de mantindre una reunió aquest dijous amb responsables de l'empresa pública i de la Conselleria de Vertebració del Territori.
Els representants sindicals han assenyalat que la Generalitat continua estudiant una eixida i que els ha emplaçat a una pròxima entrevista. La següent parada es durà a terme aquest divendres, 18 de gener, de 19:00 a 21:00 hores.
Els sindicats de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) estan duent a terme parades parcials des de mitjan desembre per a denunciar les retallades de plantilla i salarials que pateixen des del 2010, segons explica la convocatòria dels sindicats SIF, CCOO, UGT i SCF, que representen el 90% dels treballadors a València i a Alacant. Reclamen la recuperació dels drets perduts i denuncien la discriminació que pateixen respecte de la resta del sector públic.
Més llegit
-
Investiguen el consum de drogues com a causa de la mort del matrimoni irlandés trobat al 'jacuzzi' d'un xalet de Cullera
-
La Generalitat invertirà 56,5 milions per a eliminar la canya invasora de les zones afectades per la dana i de competència de la CHX
-
Almenys 98 morts i 900 desapareguts, dos d'ells espanyols, en la barrancada massiva al Nepal
-
València recupera un vol directe a Nova York quasi quinze anys després: United Airlines connectarà les dos ciutats el juny del 2027
-
Les AMPA acusen el Consell de “perseguir docents” en haver modificat les funcions de la inspecció educativa
-
Buñol s'enfanga de roig a colp de tomaca