El Saló de l'Automòbil de València registra més de 1.300 operacions de venda
El president del saló, Sergio Torregrosa, ha destacat que "existeix una veritable necessitat de reproveir el parc mòbil dels vehicles afectats per la dana"
Més de 1.300 operacions de venda, 200 més que l'any passat, s'han registrat al Saló de l'Automòbil de València que se celebra este cap de setmana. La cita mostra una alta demanda per a renovar els 100.000 vehicles perduts per la dana.
Estes dades van en sintonia amb el fort increment del mercat de vehicles d'ocasió a la Comunitat Valenciana, que en el primer trimestre s'ha incrementat un 15,9%, pràcticament el doble que en el conjunt estatal, segons l'últim informe de les patronals dels concessionaris Faconauto i Ganvam.
Segons assenyala el president de la Fira de l'Automòbil de València, Sergio Torregrosa, a pesar que la xifra de visites segueix entorn de les 12.500, s'ha notat major interés a materialitzar les compres, perquè "existeix una veritable necessitat de tornar a proveir el parc mòbil dels vehicles afectats per la dana".
La Fira de l'Automòbil Selecció Ocasió tanca les portes este diumenge i ja prepara la celebració de la pròxima edició al desembre, centrada en el vehicle nou i amb una major previsió d'ocupació i de concentració de marques i concessionaris.
Més llegit
-
Els bombers treballen en l'extinció de l'incendi que manté confinat el veïnat de Gátova
-
L'evolució favorable de l'extinció a la Calderona permet alçar el confinament a Gátova i reobrir la CV-25
-
La crisi migratòria de Ceuta marca el començament del curs polític
-
Productes que es dissolen en la boca: el projecte valencià per a facilitar la ingesta a persones amb dificultats per a engolir
-
El Llevant pesca un punt a El Sadar (0-0)
-
Un equip d’À Punt s’endinsa en el paratge cremat de la serra de la Calderona