Les reserves per Internet als restaurants de València creixen un 36% en un any
Segons l’estudi de la Federació d’Hostaleria de València, la ciutat guanya pes com a destinació entre els usuaris que busquen opcions a Espanya.
Els restaurants de la ciutat de València són els que més creixement en reserves per Internet han experimentat de tot Espanya. Les reserves en línia han crescut un 36% respecte a l’any anterior, molt per damunt de ciutats com Madrid o Barcelona. Així ho recull l’estudi que la Federació d’Hostaleria de València ha presentat aquest dimarts conjuntament amb la plataforma TripAdvisor i el web El Tenedor.
Segons TripAdvisor, València guanya pes com a destinació entre aquells usuaris que busquen opcions a Espanya, amb un creixement del 6,1 per cent entre 2016 i 2018, i han acumulat vora 58 milions de visites a les seues pàgines. El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha destacat que aquest estudi mostra el prestigi de la marca Comunitat Valenciana.
Moltes de les reserves en línia a restaurants ja es fan per telèfon mòbil. En el web d’El Tenedor han passat d’un 60% de reserves per aquest canal el 2017 a un 80% el 2018. València ha crescut en aquest aspecte de manera molt rellevant:
La gran majoria dels usuaris consulta opinions en Internet abans d’anar a un restaurant i ja és el segon factor més rellevant per a fer la reserva, només per darrere de la qualitat-preu. Pel que fa a les tendències per a enguany, l’experiència i la salut són cada vegada més importants.
Més llegit
-
El migrant apallissat a Tavernes de la Valldigna evoluciona favorablement després que l’hagen operat de la mandíbula
-
Comença la campanya de vacunació coincidint amb l'augment de contagis dels virus respiratoris
-
MAPA | Els tres municipis amb la cistella de la compra més barata d'Espanya són valencians
-
El València Basket conquista la quarta Supercopa d'Espanya
-
Les víctimes de la dana es concentren per primera vegada a Alacant per a exigir que Mazón entregue l’acta de diputat
-
El Sindicat de Llogateres convoca una concentració a la plaça de l’Ajuntament de València en defensa del dret a l’habitatge
Més vist
-
Gala d'elecció de les corts d'honor de les Falles del 2027
-
27.09.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
27.09.2026 | La plaça
-
FOTOGALERIA: Estes són les xiquetes que aspiren a convertir-se en fallera major infantil de València
-
Terra de festes | Jacarilla, La Vilavella i Vallanca
-
FOTOGALERIA: Elles són les tretze candidates a fallera major del 2027