Renault estudiarà “amb interés” l’oferta de fusió del grup Fiat Chrysler
El nou grup automobilístic estaria controlat al 50% per cada fabricant.
El grup Renault ha anunciat que el seu consell d’administració estudiarà “amb interés” la proposta de fusió rebuda per part del grup Fiat Chrysler (FCA). L’òrgan de direcció de la firma automobilística francesa s’ha reunit aquest dilluns, hores després de confirmar que havia rebut una proposta de fusió al 50% per part del grup italoamericà.
El govern francés ha sigut informat de la proposta i es mostra favorable sempre que les condicions de la fusió siguen “favorables al desenvolupament de Renault i, evidentment, als seus treballadors”.
Per la seua banda, el president de Nissan Motor, l’aliat de Renault al Japó, Hiroto Saikawa, ha dit que està “obert al diàleg” sobre les opcions de reforçar l’aliança entre el fabricant Nissan i Renault després de la proposta de FCA.
Unes sinergies de més de 5.000 milions d’euros anuals
El grup Fiat Chrysler ha indicat en un comunicat que amb aquesta eventual fusió amb Renault aconseguirien unes sinergies de més de 5.000 milions d’euros anuals.
Més llegit
-
Martínez Mus estrena la vicepresidència segona, que deixa Gan Pampols, demanant una reunió a la comissionada per a la reconstrucció
-
Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
-
PP i Vox inicien els contactes per a buscar relleu en la presidència de la Generalitat
-
Un accident a la pista de Silla i un altre a l’A-7 col·lapsen les variants de València
-
L’associació de víctimes mortals de la dana, al Congrés: “Mazón va anunciar ahir la dimissió, minora això el nostre dolor? Sincerament, no”
-
Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"