Els regants denuncien que al novembre no rebran aigua del Tajo-Segura
El Ministeri de Transició Ecològica ha decidit un transvasament de 7,5 hectòmetres cúbics i només per a subministrament urbà.
Els regants de les comarques del sud denuncien que al novembre no rebran cap quantitat d'aigua del transvasament Tajo-Segura. La mesura, anunciada pel Ministeri de Transició Ecològica, prioritza l'abastiment urbà davant les necessitats dels agricultors.
Tot i les recomanacions tècniques, que demanaven 14,7 hectòmetres cúbics destinats al reg de les comarques del sud, el ministeri ha decidit un transvasament de 7,5 hectòmetres cúbics i només per a subministrament urbà.
El ministeri ha tingut en compte la previsió de pluges de l'Agència Estatal de Meteorologia que pronostica una acumulació mitjana de precipitacions que els regants veuen suficient per a regar els seus horts.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Detinguda una veïna de Chiva per botar-li foc a la parella mentre dormia
-
L'Ajuntament de València demana a Renfe que avale amb un informe de la Policia Nacional l'arribada dels trens a l'estació del Nord
-
Detenen el president de la Cambra de Comerç d'Alacant per presumpta corrupció
-
Pólvora, música i llum per a coronar el Chaplin que crida a la pau des de la falla municipal