El preu dels vols, pels núvols
Les eixides s'han encarit fins a un 40%, però això no ha frenat els viatgers
La inflació no para de créixer, però sembla que les ganes de viatjar tampoc, ja que els vols s'han encarit fins a un 40%, però això no ha frenat els viatgers. Una bambolla que les previsions apunten que continuarà unflant-se.
La llei de l'oferta i la demanda ha tingut molt a veure. Amb la covid les aerolínies llevaren rutes i l'oferta es va reduir, així i tot, la demanda s'ha incrementat amb força amb les ganes d'eixir postpandèmia. També la pujada dels carburants ha fet augmentar el preu els últims mesos.
Aquests preus no han llevat les ganes de viatjar. Valencians i valencianes viatgen més, però intentant aconseguir el millor preu amb trucs com reduir el temps de les vacances o comprant el vol amb molts mesos d’antelació.
Més llegit
-
Una protesta religiosa força la cancel·lació d'un festival musical a València que anunciava una missa negra
-
Els usuaris assenyalen dificultats en l'ús de l'app de Sanitat
-
Sanitat amplia l'alerta sanitària a un nou lot de salmó fumat de la marca Carrefour
-
Alerta sanitària per listèria en salmó noruec fumat de les marques Skandia, Gourmet i Carrefour
-
Mor un menor de setze anys després d’ofegar-se a la platja de Benicàssim
-
El fort vent obliga a suspendre el primer dia del SanSan de Benicàssim