El preu mitjà de l'habitatge a Espanya creixerà fins a un 3% en 2020
Segons les previsions de Tinsa, l’import de les compravendes també pujarà entre un 3% i un 5%.
El preu mitjà de l'habitatge a Espanya creixerà fins a un 3% l'any que ve i les compravendes entre un 3% i un 5%, segons les previsions del Servei d'Estudis de la taxadora Tinsa.
En general, Tinsa espera que hi haja estabilitat en tots els indicadors (oferta, demanda i preus) durant 2020, després del "refredament generalitzat" que s'ha registrat enguany.
La taxadora ressalta que en 2019 s'estan constatant increments dels preus lleugerament per damunt del 3%, i espera que aquests es reduïsquen de manera gradual i queden per davall d'aquest llindar l'any vinent.
Pel que fa a les transaccions i constitució de noves hipoteques, asseguren que hi haurà una continuïtat del progressiu alentiment registrat en els últims mesos. També expliquen que al llarg de 2019 els visats d'obra nova han registrat xifres per davall de les previsions de creixement previstes.
Segons les últimes dades conegudes de l'estadística Tinsa IMIE General i Grans Mercats, el preu mitjà de l'habitatge acabat (nova i usada) a Espanya es va incrementar un 3,1% en taxa interanual a l'octubre.
Més llegit
-
La Generalitat destinarà 163 milions d’euros per a mantindre l’educació gratuïta de 0 a 3 anys el curs que ve amb ajudes entre 300 i 460 euros
-
La presidenta dels biòlegs: “No és una solució centrar-nos només en la construcció d’infraestructures, hem d’anar a les causes”
-
Reallotjar el veïnat de zones inundables i reduir obra d'asfalt: consells dels biòlegs després de la dana
-
Feijóo, sobre el pacte de Catalunya: “Els diners dels espanyols no són per a finançar el temps en el govern de cap president”
-
La Generalitat qualifica d'inconstitucional "el contingent separatista català" i demana tornar al consens del Consell de Política Fiscal i Financera
-
Detenen un home a Antella per la mort de nou cadells de podenc valencià
Més vist
Més escoltat
-
14.07.2025 | Nova edició de l’Expedició Juvenil Cavanilles per la comarca de la Serrania
-
15.07.2025 | València Port Horitzó 2030; El port, motor sostenible al mediterrani
-
15.07.2025 | Les notícies del migdia
-
15.07.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
14.07.2025 | 90 minuts
-
13.07.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana