El preu de la gasolina bat un nou rècord per segona setmana consecutiva
Es va vendre l'última setmana a un preu mitjà d'1,917 euros el litre, un 3,7% més que la setmana anterior
El preu de la gasolina ha marcat un nou màxim històric, el segon consecutiu, després de vendre's l'última setmana a un preu mitjà d'1,917 euros el litre, mentre que el gasoil s'acosta cada vegada més al seu rècord, malgrat que els dos carburants inclouen la bonificació pública de 20 cèntims per litre.
Segons les dades difoses aquest dijous pel Butlletí Petrolier de la Unió Europea (UE), que recull el preu mitjà registrat en més d'11.400 estacions de servei espanyoles entre el 7 i el 13 de juny, el gasoil es ven a Espanya (una vegada aplicat el descompte dels 20 cèntims) a una mitjana d'1,803 euros el litre.
Amb aquests preus, el cost de la gasolina augmenta un 3,7% respecte a la setmana anterior i bat el rècord d'1,848 registrat fa set dies; mentre que el gasoil és un 5,1% més car després de pujar per segona setmana consecutiva i situar-se només un 1,9% per davall del seu rècord.
Més llegit
-
Troben mortes amb signes de violència una dona i la filla de dotze anys en una vivenda de Xilxes
-
Mor un treballador en una empresa de Callosa d’en Sarrià en caure des de la teulada
-
Commoció a Benicàssim per l'assassinat d’una infermera comés per l’exmarit al centre de salut
-
Moren cinc adolescents en l'incendi d'un bloc de vivendes a Manlleu, Barcelona
-
Un sisme de magnitud 2,4 es deixa sentir a Antella
-
Dimitix el número dos de la policia després de la querella d'una agent per agressió sexual
Més vist
Més escoltat
-
16.02.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
16.02.2026 | El primer coliving de Godella
-
16.02.2026 | ContrÀpunt
-
16.02.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
16.02.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Luis Valls, una cuina que esprem el territori
-
17.02.2026 | Amunt i avall | Tercera Part