La patronal hotelera denuncia que els possibles retards en l'Imserso afectarien vora 13.000 treballadors
Els recursos presentats per les operadores que van quedar fora de l'adjudició poden arribar a retardar dos mesos l'inici de la comercialització dels viatges
La patronal hotelera ha denunciat un possible retard en l'inici dels plans de vacances de l'Imserso. Els recursos que han presentat les operadores que van quedar fora de l'adjudició dels tres lots en què enguany s'ha dividit el programa de l'Imserso poden retardar fins a dos mesos l'inici de la comercialització dels viatges. Un retard que pot afectar els ingressos de més de cinquanta hotels valencians i la patronal assegura que això podria afectar vora 13.000 llocs de treball.
La secretària general d'Hosbec, Mayte García, ha afirmat que valora "uns 3.000 lloc directes en hotels afectats i 10.000 més en tota l'àrea d'economia dirigida i circular a l'activitat econòmica dels hotels", com podrien ser les "empreses de serveis, d'hostaleria o els comerços".
La Generalitat, per la seua banda, ha anunciat que destinaran tres milions d'euros per a ajudar els establiments hotelers en cas que es retarde l'arribada de turistes. La consellera de Turisme, Nuria Montes, ha assegurat que es destinaran "ajudes per a poder pal·liar les difícils condicions en què se situarà al sector hoteler de nou" per una "formulació absolutament caòtica" del govern espanyol.
L'empresariat es queixa de les moltes deficiències que presenten els plecs de fa anys i demanen a l'administració reunions per a actualitzar condicions i preus
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'evolució de l'incendi a la Vall d'Uixó
-
Més de 7.200 hectàrees calcinades i risc de propagació a Eslida, però amb condicions meteorològiques més favorables
-
Rescaten un xiquet assentat sobre un aparell d’aire condicionat exterior al pis 21 d'un edifici de Benidorm
-
À Punt oferirà avanços i un especial informatiu des de les 13 hores per a seguir l'incendi de la Vall d'Uixó
-
Extingit l'incendi de vegetació prop de l'Oceanogràfic que ha generat una gran fumeguera visible des de diversos punts de València
-
Les flames amenacen la Serra d'Espadà, un dels principals tresors naturals valencians
Més vist
-
27.07.2026 | Entrevista LNM Juan Carlos Valderrama
-
25.07.2026 | Entrades Mores d'Orihuela i de la Vila-Joiosa | Segona part
-
25.07.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
26.07.2026 | Entrada cristiana de la Vila Joiosa | Segona part
-
26.07.2026 | Entrada cristiana de la Vila Joiosa | Primera part
-
26.07.2026 | Informatiu nit