La Nit de l’Economia Alacantina premia l’esforç del món empresarial
La Cambra de Comerç d’Alacant fa un reconeixement especial a l’empresari José Martínez Tercero i a Aigües d’Alacant.
El món empresarial s’ha vestit de gala aquest divendres en la Nit de l’Economia Alacantina, que cada any reconeix la tasca i trajectòria històrica de huit empreses de les comarques d’Alacant en diversos sectors. Aquesta vegada han resultat premiats negocis de localitats com ara Guardamar del Segura, Alacant, Onil, Elx o Bigastre.
Guardonats de 2018
- Premi al Comerç: Licorea SLU (Alacant)
- Premi a l’Empresa de Serveis: Lokimica SA (Alacant)
- Premi a l’Exportació: Ex Aequo Illice Internacional SA (Elx) i Amefrutis SL (Bigastre)
- Premi a la Indústria: Neoflex SLU (Elx)
- Premi a l’Empresa Familiar: J’Hayber SL (Elx)
- Premi a la Innovació Empresarial: Laboratori Carol SL (Onil)
- Premi al Turisme: Serveis Turístics Marjal SL (Guardamar del Segura)
- Premi a l’Emprenedor: Centre de Recuperació Emocional i Alimentària SL (Elx)
Les empresàries i empresaris que no només han sabut fer front a la crisi, sinó que han trobat noves vies de negoci, han protagonitzat una gala que ha tingut, en la seua 44 edició, amb la presència d’autoritats com ara el president de la Generalitat, Ximo Puig, el president de la Diputació d’Alacant, César Sánchez, o l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala.
Enguany, el certamen que organitza la Cambra de Comerç d’Alacant ha fet un reconeixement especial amb la Medalla d’Or, màxima distinció de l’entitat, a l’empresari José Martínez Tercero per la seua trajectòria. Va arribar a regentar 30 sales de cinema repartides entre Alacant, Múrcia i Albacete. La institució empresarial ha reconegut també els 120 anys de trajectòria en la gestió integral de l’aigua d’Aigües d’Alacant.
Més llegit
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
L'alcalde d'Almussafes dimitix dels càrrecs en el PSPV-PSOE per les dos denúncies d'assetjament laboral i sexual
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU
-
La resurrecció haurà d'esperar (2-1)
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
Els pescadors valencians podran treballar 143 dies en el 2026 en compte dels 9,7 que proposava inicialment Brussel·les
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | 90 minuts
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo