MSC es replantejarà la inversió si hi ha retards en l'ampliació del port de València
El director general de l'entitat, Francisco Lorente, s'ha reunit aquest matí amb l'alcalde Ribó.
El grup MSC ha advertit aquest dijous que si el projecte d'ampliació nord del port de València es retarda un temps “indefinit” per la necessitat d'una nova declaració d'impacte ambiental, es replantejaria la inversió que tenia prevista, que ascendeix a 1.021 milions d'euros. Ha assegurat, a més, que ja compta amb ofertes d'altres ports espanyols.
El director general de l'entitat, Francisco Lorente, s'ha reunit aquest matí amb l'alcalde Joan Ribó, amb qui ha coincidit que la voluntat de dues parts és que el projecte "tire avant". No obstant això, no veu amb bons ulls la revisió de la declaració d'impacte ambiental del projecte, que reclamen veus com la de Ribó mateix i també dels grups parlamentaris de Compromís i Unides Podem en les Corts, i ha insistit que “cal accelerar al màxim perquè la inversió es puga produir”.
La filial de gestió de terminals d'MSC, l'empresa Terminal Investment Limited (TIL), ha presentat una oferta per a una concessió a 50 anys amb una inversió de 1.021 milions durant el període 2020-2026: 320 per a obra civil i edificació, 615 per a equips de manipulació de càrrega i 86 per a automatització.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
El PSOE tria la valenciana Rebeca Torró com a secretària d'organització
-
Vilamarxant prohibix el consum d’aigua potable tres mesos després de detectar un plaguicida