Mor un treballador de 40 anys després de caure d’una bastida en una vivenda en obres a Torrent
L’home ha caigut des d’uns dos metres d’altura mentre treballava en un domicili particular
Un treballador de 40 anys ha mort este divendres a Torrent després de caure d’una bastida des d’uns dos metres d’alt mentre treballava en una reforma, segons han informat fonts de la Policia Local.
L’home estava en un domicili particular quan s’ha produït l’accident laboral. L’avís del succés s’ha rebut al voltant de les 18:00 hores, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).
Fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una unitat del Sistema d’Atenció Mèdica d’Urgències (SAMU). L’equip mèdic ha practicat maniobres de reanimació cardiopulmonar (RCP) i altres tècniques d’estabilització, però l’home no ha respost i finalment se n’ha confirmat la mort.
Les causes concretes de l’accident s’estan investigant.
Més llegit
-
Carsí es disculpa per no acabar falles i lamenta "la falsa lucidesa d'un taller moribund que no va donar més de si"
-
Ja s'albiren els primers detalls del mantell de la Mare de Déu: una dona i un xiquet davall d'un colom
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Les agències de viatges lamenten l'impacte de la guerra: "Ens hem quedat aïllats de l'Orient Mitjà i de tot Àsia"
-
Mascletà en directe del dimarts 17 de març de les Falles 2026 de València
-
Una embarassada dona a llum a sa casa a Favara assistida per un equip mèdic
Més vist
Més escoltat
-
16.03.2026 | 90 minuts
-
16.03.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | David Joaquín, xef de Farigola i Menta
-
16.03.2026 | L’impacte econòmic de les Falles amb José Manuel Pastor
-
17.03.2026 | 90 minuts
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Tercera Part
-
17.03.2026 | Amunt i avall | Primera Part