Mercadona reforça el lideratge en supermercats i Lidl escala al segon lloc
La compra de productes ecològics va créixer un 15% el 2019, segons la consultora Kantar WorldPanel.
Mercadona reforça el lideratge i continua com a primera cadena de distribució entre els supermercats el 2019. Lidl, per la seua banda, experimenta el major creixement en nombre de compradors i se situa en segon lloc, segons l’informe de la consultora Kantar WorldPanel.
L’informe anual sobre el balanç de la distribució i consum a Espanya destaca que Mercadona (1), Carrefour (2) i Lidl (3) es van mantindre el 2019 pel que fa a quota de mercat, mentre que l’alemanya va escalar un lloc quant a compradors. El consum va créixer un 1% a Espanya, impulsat per les compres de productes frescos (sobretot verdures i mariscos), que la ciutadania adquireix cada vegada amb major freqüència en supermercats. Destaca també la compra de productes ecològics, que va créixer un 15%.
Més llegit
-
El gran sopar de la nit de Nadal: una tradició castellana que va arribar amb la televisió
-
Detenen els dos homes atrinxerats durant vint hores a Elx que van apallissar de mort dos homes i van ferir-ne un tercer
-
El Nadal més car de la història: els productes típics de la taula es disparen un 10% en menys d'un mes
-
Nadal gris i fred
-
Baixa la incidència de la grip, però repunten les infeccions per covid i virus sincicial
-
Vandalitzen amb pintades la seu del PP de Finestrat