Mercadona reforça el lideratge en supermercats i Lidl escala al segon lloc
La compra de productes ecològics va créixer un 15% el 2019, segons la consultora Kantar WorldPanel.
Mercadona reforça el lideratge i continua com a primera cadena de distribució entre els supermercats el 2019. Lidl, per la seua banda, experimenta el major creixement en nombre de compradors i se situa en segon lloc, segons l’informe de la consultora Kantar WorldPanel.
L’informe anual sobre el balanç de la distribució i consum a Espanya destaca que Mercadona (1), Carrefour (2) i Lidl (3) es van mantindre el 2019 pel que fa a quota de mercat, mentre que l’alemanya va escalar un lloc quant a compradors. El consum va créixer un 1% a Espanya, impulsat per les compres de productes frescos (sobretot verdures i mariscos), que la ciutadania adquireix cada vegada amb major freqüència en supermercats. Destaca també la compra de productes ecològics, que va créixer un 15%.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'Organització del PSOE