Mercadona reforça el lideratge en supermercats i Lidl escala al segon lloc
La compra de productes ecològics va créixer un 15% el 2019, segons la consultora Kantar WorldPanel.
Mercadona reforça el lideratge i continua com a primera cadena de distribució entre els supermercats el 2019. Lidl, per la seua banda, experimenta el major creixement en nombre de compradors i se situa en segon lloc, segons l’informe de la consultora Kantar WorldPanel.
L’informe anual sobre el balanç de la distribució i consum a Espanya destaca que Mercadona (1), Carrefour (2) i Lidl (3) es van mantindre el 2019 pel que fa a quota de mercat, mentre que l’alemanya va escalar un lloc quant a compradors. El consum va créixer un 1% a Espanya, impulsat per les compres de productes frescos (sobretot verdures i mariscos), que la ciutadania adquireix cada vegada amb major freqüència en supermercats. Destaca també la compra de productes ecològics, que va créixer un 15%.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Quatre dies més de calor
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana