L'aeroport de Castelló tanca 2019 amb un 7% més de passatgers
Amb 6.515 moviments d'aeronaus, ha triplicat el nombre d'operacions respecte a l'any anterior.
L'aeroport de Castelló ha tancat l'any 2019 amb un total de 125.448 passatgers, la qual cosa suposa un increment del 7% de la xifra de l'any anterior, en què el van utilitzar 117.368 viatgers. A més, ha comptabilitzat 6.515 moviments d'aeronaus enfront dels 2.445 de 2018, per la qual cosa quasi triplica el nombre d'operacions.
Així, el director general d'Aerocas, Joan Serafí Bernat, ha volgut destacar la satisfacció amb el resultat de les campanyes, on ha destacat el període estival, especialment l'agost, amb una xifra de 18.788 passatgers.
A més, s'ha permés tancar sis connexions regulars per als pròxims tres anys: Londres-Luton, Budapest, Viena, Bucarest, Katowice i Marsella, que se sumen a Londres-Stansted i la de Bucarest a estiu. Aquestes rutes estaran operades per les aerolínies Wizz Air, Ryanair, Volotea i Blue Air.
Més llegit
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
Mor una dona després de patir un accident amb un quad en una zona forestal de la Vall d'Uixó
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
Un jove palestí que va viure a València demana ajuda perquè l’evacuen de Gaza