Iryo operarà a partir d'aquest divendres la ruta d'alta velocitat entre Alacant i Madrid
La companyia italiana entra a competir en aquesta destinació amb Ouigo i Avlo
L'operadora italiana d'alta velocitat i baix cost Iryo inaugura aquest divendres la seua línia entre Madrid i Alacant, amb parada a Albacete. És la tercera companyia que uneix aquestes tres ciutats. Se suma així als serveis que ja ofereixen l’empresa pública Renfe (amb el tradicional servei d’AVE i l’alternativa de baix cost Avlo) i la francesa Ouigo. Les tres operadores han estrenat aquest servei durant el primer semestre d'enguany.
Precisament Ouigo —filial de la companyia SNCF— va començar a circular el passat abril entre l'estació de Madrid - Chamartín - Clara Campoamor i la d'Alacant-Terminal amb dues freqüències diàries i un total de quatre viatges per jornada. Els passatgers poden viatjar d'una ciutat a l'altra en menys de dues hores i mitja, amb una parada intermèdia a la d'Albacete - Los Llanos.
Pel que fa a la línia de baix cost de Renfe, Avlo, ofereix des de març passat quatre circulacions diàries (dos per sentit) entre Alacant i Madrid, amb una oferta de 1.436 places cada jornada. Tots els trajectes tenen parada a Albacete. A més, dos Avlo (un per direcció) es detenen, a més, a les estacions de Conca Fernando Zóbel i Villena - Alta Velocitat.
Més llegit
-
Troben un home mort al seu domicili en tornar a Gátova després de l’incendi
-
El veïnat de Tavernes de la Valldigna torna a eixir al carrer a exigir la regeneració de la platja
-
La sanitat pública valenciana incrementa la plantilla en més de 3.600 places en tres anys
-
Setmana d'estiu, amb calor i calitja en moltes comarques
-
Mor una persona en un accident de trànsit a la CV-35, a l'altura de Paterna
-
Estabilitzat l'incendi de Segorbe que ha cremat vora 632 hectàrees de la Calderona
Més vist
-
23.08.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
El viaje de Carol
-
21.08.2026 | Entrada mora dels Moros i Cristians d'Ontinyent (Part 1)
-
Certamen Internacional de Bandes de Música 2026 | Banda Municipal de Barcelona
-
21.08.2026 | Entrada mora dels Moros i Cristians d'Ontinyent (Part 2)
-
22.08.2026 | Informatiu nit | Esports