La indústria turística invertirà 2.700 milions d'euros a Espanya en els pròxims anys
Obama considera "un desafiament" per als líders internacionals "tombar les barreres posades a les dones".
L'expresident dels Estats Units (EUA), Barack Obama, ha considerat aquest dimecres "un desafiament" per als líders internacionals tombar les barreres posades a les dones i ha cridat l'atenció especialment sobre "els populismes". Així ho ha assenyalat en una conversa moderada en la XIX Cimera del Consell Mundial de Viatges i Turisme (WTTC) que se celebra a Sevilla, on el conseller delegat de la cadena d'hotels Hilton, Christopher Nasseta, ha avançat que la indústria turística invertirà 2.700 milions d'euros a Espanya en els pròxims anys.
Després, Obama ha mantingut una trobada breu amb el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, en la qual han intercanviat idees sobre la lluita contra el canvi climàtic i els reptes que comporta la migració.
Més de 1.650 persones, entre les quals figuren representants de més de 140 grans companyies del sector turístic i delegacions governamentals de 180 països, participen en aquesta cimera que servirà per a analitzar i debatre sobre els grans desafiaments i reptes del turisme mundial.
Generadors del canvi global
L'esdeveniment centra la seua temàtica en els generadors del canvi global i les noves tecnologies aplicades al turisme i a l’organització de viatges. Entre els ponents destaquen líders empresarials i experts en els camps de la biometria, la identitat digital, la seguretat i la tecnologia de viatges.
La temàtica dels changemakers (‘generadors de canvis’) s’inspira en la transcendència global que va suposar la primera volta al món de Fernando Magallanes i Juan Sebastián Elcano i que va partir de la capital andalusa.
Dijous se celebrarà la segona i última jornada en la qual s’analitzaran diferents mesures per al sector del turisme, l’auge del turisme a l’Àfrica i experts respondran sobre què es necessita per a construir futures destinacions exitoses i com guanyar competitivitat.
Més llegit
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
La jove ferida per fulguració a la Marina de València rep l’alta hospitalària
-
La dana afecta el nord de les províncies de València i de Castelló
-
Èxit rotund del Pirata Beach Fest de Gandia amb més de 30.000 assistents diaris
-
Cinc persones ferides i un detingut en una nova nit d'enfrontaments a Torre Pacheco