Els habitatges de luxe a València encisen el públic nord-americà
L'alta qualitat de vida i preus més assequibles estan portant els estrangers d'alt poder adquisitiu a adquirir un habitatge a València
La ciutat de València s'ha col·locat en el punt de mira de molts inversors estrangers des que diverses publicacions l'han designadala millor ciutat per a viure-hi, en part, gràcies a l'alta qualitat de vida, a la seguretat i als preus assequibles. Per aquestes raons, s'ha experimentat un repunt els últims mesos en la compravenda de pisos de luxe a la ciutat, que ja comença a fer ombra a Madrid o Barcelona.
Destaca el públic dels Estats Units, que valora que desastres naturals com incendis, terratrémols o temperatures extremes, com és el cas de Califòrnia, no són freqüents a la ciutat. A València, a més del mateix clima mediterrani, troben preus que es poden permetre.
Més llegit
-
Detenen els dos homes atrinxerats durant vint hores a Elx que van apallissar mortalment dos homes i van ferir-ne un tercer
-
Un detingut a València per botar foc a díhuit contenidors i danyar una trentena de cotxes
-
Els dies festius venen amb incertesa meteorològica
-
Mor un treballador a conseqüència d'una caiguda en una empresa d’Albal
-
Un Nadal de ‘tu a tu’ en À Punt
-
Xiclets, crosses o imants: els trucs dels lladres per a fer l’agost en ple Nadal